Долоон жил ярьж, дунд нь тендерийг нь хүртэл будилуулж байсан Монголын зам тээврийн түүхэн зам болсон “Дарханы зам” ашиглалтад ороод таван сарын дараа эвдэрч сүйдээд хоёр хонож байна. Хэн ч хариуцлага ярьсангүй. Засварт нь төсвийн мөнгө урсаж байна.
Ингээд тус замын тендерийн түүхийг эргэн сөхвөл :
Авто зам барих ажил эхэлсэн ч Зам тээврийн хөгжлийн яамны холбогдох албан тушаалтнууд Хятадын компаниудаас авлига авсан асуудал босч, баривчилгаа явуулав. Дараа нь цар тахал гарч, авто зам барих ажил гацаанд орсон. Ингээд тухайн үеийн Зам тээврийн хөгжлийн сайд Б.Энх-Амгалан “Чартер нислэгээр хятад ажилчдыг оруулж ирнэ” гэдэг асуудлыг ярьсан ч цар тахалтай үед гадаадаас ажиллах хүчин олноор оруулж ирэх нь аюултай гэж үзсэнээр хойшлогдсон түүхтэй. Дээр нь авто замын 2 болон 4 дүгээр багц дээр тендерт ялсан компани Монголд төлөөлөгчийн газаргүй учраас ажлаа эхлүүлж чадахгүй болсон, Монголд ажиллуулах менежер хайж байгаа. Зам барихад шаардагдах тоног төхөөрөмжийг Монгол руу явуултал хил дээр гацсан зэрэг асуудал үүсч, дахин тендер зарлахаас аргагүй болов. Эцэстээ үндэсний компаниа татан оруулсан байдаг.
Ингэж л сайд болоод сайдын хамаарал бүхий компаниуд Дарханы замын тендерийг авсан түүхтэй. Гэтэл одоогийн Зам тээврийн сайд Г.Халтар “Авто замыг барихад техникийн алдаа гарчээ” гэсэн шүү зүйл яриад алхаж явна.
Монгол Улсын Засгийн газар уяачдынхаа үгээр үг хийж өвөл хаврын наадам хийх зөвшөөрөл олголоо.
Чөлөөт бөхийн Улсын АШТ нэгдүгээр сарын 20-22-ны өдрүүдээр Бөхийн өргөөнд болно
МУБИС-ийн нийт оюутнуудын 50 хувь нь 9.4 тэрбум төгрөгийн тэтгэлэгт хамрагджээ
Трамп: Хууль бус цагаачдыг гаргахын тулд зэвсэгт хүчин ашиглахад бэлэн
Манай улсын зээлжих зэрэглэл B2 болж ахисан ч "Тогтвортой" ангиллаас дээшлээгүй
Сэрэмжлүүлэг : Боомын хүний өвчлөл бүртгэгдсэн энэ үед "МАХ" авахдаа юуг анхаарах вэ
“Гоёл Кашмер”-ийн шинэ салбарын нээлтийн үеэр бүх ноолууран бүтээгдэхүүн 20 хувь хямдарна
Италийн Ерөнхийлөгч улс төрийнх нь асуудалд оролцохгүй байхыг Илон Маскт анхааруулав