As part of the 54th World Economic Forum in Davos, the Minister of Culture of Mongolia Ch. Nomin met with the CEO of Trip.com Group, Jane Sun, to discuss opportunities for cooperation in the field of tourism.
At the meeting, Minister of Culture Ch. Nomin presented the tourism policy of the Government of Mongolia and the policy for the development of tourism services and products. In connection with the announcement by the Government of Mongolia of 2023-2025 as “Visit Mongolia Years”, the national brand “GoMongolia” was officially introduced this year. In this context, the parties agreed to cooperate in promoting tourism products through content, which is the business model of the Trip.com platform.
The Trip.com platform provides customers with more than 2 million individual flight itineraries and offers more than 1.4 million hotels in more than 200 countries and regions around the world.
4.2 billion MNT of Education loan fund was repaid
2024.02.28 15:47
Анхаар! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу.
Одоогоор сэтгэгдэл бүртгэгдээгүй байна.
“Гоёл Кашмер”-ийн шинэ салбарын нээлтийн үеэр бүх ноолууран бүтээгдэхүүн 20 хувь хямдарна
Италийн Ерөнхийлөгч улс төрийнх нь асуудалд оролцохгүй байхыг Илон Маскт анхааруулав
ЧУУЛГАН : Цөмийн энергийн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг хэлэлцэж байна.
Дүнжингаравын уулзварт гарсан ослоос учирсан нийт хохирлыг 5.4 тэрбум гэж тогтоожээ
Тамхины хяналтын тогтолцоог сайжруулахад Австрали улстай хамтрахаар санал солилцлоо
Хятадад цэнгэлдэх хүрээлэн рүү машинтай этгээд дайрч орсны улмаас 35 хүн амиа алджээ
2050 он гэхэд Монголд зудын эрсдэлээс болж нийт нутгаар хуурайшилт явагдана
Ипотекийн зээлд хамрагдсан иргэдийн 60 хувь нь хоёр, гурав дахь байраа авчээ
ГССҮТ-ийн эмч нар ясны хорт хавдартай хэсэгт хиймэл үе суулгах мэс заслыг амжилттай хийлээ